Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Posty: 36
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
A mnie zastanawia tylko jak na zmianę wałka rozrządu na ten z Grandziaka zapatrywałby się pod względem gwarancji ASO Fiata.. Niby to część która się zużywa i trzeba ją wymieniać. Ale tak jak nie powiedziane jest, żeby wymieniać np klocki hamulcowe na identyczne jak te fabryczne, to ciekawe co z rozrządem..?
-
P1jawa - Posty: 198
- Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2009, 22:17
- Lokalizacja: Ostrołęka/Warszawa
- Samochód: 500
- Pojemność silnika:: 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Wałki różnią się nieznacznie parametrami,ale mają inne oznaczenia i teoretycznie jak ktoś nie spojrzy na to, to nie ma szans na rozróżnienie.
Ja dla przykładu zmieniłem kolor podswietlenia całej kabiny z pomarańczowego na czerwony i byłem już trzy razy w ASO i nikt nawet tego nie zauważył.
Ja dla przykładu zmieniłem kolor podswietlenia całej kabiny z pomarańczowego na czerwony i byłem już trzy razy w ASO i nikt nawet tego nie zauważył.
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Wow ciekawy temat!!! Daminax - a jak to pod butem się czuje? Jest wyraźna różnica? Swoją drogą ciekawe, że moc z 1.4 tylko o dwa kuce wyższa. Hmm... muszę się rozejżeć za takimi wałeczkami. Może powinni do Punt i Linei pakować własnie taki secik. Przy okazji - gdyby ktoś tam od Was startował w Elmocie to służę fajną metą: www.nerisa.pl.
- Zegarmistrz
- Posty: 10
- Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2009, 21:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód:
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa::
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Rewelacji nie ma ale na samym początku jest to nawet odczuwalne lecz po parunastu kilometrach juz nie zauważalne.
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
W zasadzie o nic więcej nie chodzi. Przyśpieszenie na takim silniczku i tak będzie najwyżej wystarczające, ale przynajmniej wystrczy w nieco większej ilości sytuacji - ot choćby żeby odjechać drugiemu takiemu samemu maluchowi na pół błotnika. A jak ze spalaniem - coś się zmieniło? Żonie białasek łyka średnio prawie 9litrów, ale raz że ma dopiero 700km najeżdżone a dwa że 100% to zakorkowany Wrocław. Z resztą to i tak mniej niż poprzednik - tam było koło 15l/100km w tych warunkach.
- Zegarmistrz
- Posty: 10
- Dołączył(a): środa, 21 stycznia 2009, 21:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód:
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa::
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Drugi etap zakończony
efekt:
moc 82 km 5500 rpm
moment 117 Nm 3800 rpm
kolejny krok wirusik
efekt:
moc 82 km 5500 rpm
moment 117 Nm 3800 rpm
kolejny krok wirusik
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
A kolejny? Czyżby zmiana na Abartha ? Pozdrawiam serdecznie
- natter
- Posty: 63
- Dołączył(a): środa, 18 lutego 2009, 19:54
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: Szary
- Pojemność silnika:: 1.6
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
A spalanie zauważalnie skoczyło?
-
thebartol - Posty: 434
- Dołączył(a): poniedziałek, 21 lipca 2008, 09:11
- Lokalizacja: Trzebiatów
- Samochód: 500
- Pojemność silnika:: 1.4
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Nic kompletnie a nawet mniej bo glowica poprawiona.[/list]
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
damianx, jak tak dalej pójdzie to będziesz szybszy od Abartha.
- Marcinosik
- Posty: 247
- Dołączył(a): sobota, 1 marca 2008, 19:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód:
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa::
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
damianx, w wolnym czasie może byś mi przy Asi pogrzebał?:D
-
gshock - Administrator
- Posty: 417
- Dołączył(a): sobota, 23 lutego 2008, 16:44
- Lokalizacja: City
- Samochód: Audi A3
- Pojemność silnika:: 1,9
- Rodzaj paliwa:: Diesel
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Ja moge wszędzie grzebać i to niekoniecznie w wolnym czasie.
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
A ja mam pytanie do damianx - ile te modyfikacje 1.2 Cię kosztowały?
Znalazłem coś takiego: KLIK za 1450zł (cena dla pandy 1.2, ale chyba dla 500 tyle samo by było) i zastanawiam się czy warto.
Znalazłem coś takiego: KLIK za 1450zł (cena dla pandy 1.2, ale chyba dla 500 tyle samo by było) i zastanawiam się czy warto.
-
P1jawa - Posty: 198
- Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2009, 22:17
- Lokalizacja: Ostrołęka/Warszawa
- Samochód: 500
- Pojemność silnika:: 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
Cena normalna ja dałem ciut taniej bo 1250 i ten link to jest moja wersja ,ale to GT jest z wałkiem od GP 1,4 czyli lajtowa wersja GTX.
Czy warto ? hmmm ,patrząc teraz z perspektywy Abartha to napewno nie warto bo dokładając ciut więcej i nie ruszając wogóle mechaniki samym softem mam 165 hp i 260 Nm.
Ale wszystko zależy od punktu patrzenia.
Czy warto ? hmmm ,patrząc teraz z perspektywy Abartha to napewno nie warto bo dokładając ciut więcej i nie ruszając wogóle mechaniki samym softem mam 165 hp i 260 Nm.
Ale wszystko zależy od punktu patrzenia.
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Operacja 130 Nm/90km silnik 1,2-8v
damianx napisał(a):patrząc teraz z perspektywy Abartha to napewno nie warto bo dokładając ciut więcej i nie ruszając wogóle mechaniki samym softem mam 165 hp i 260 Nm.
Ba, taki urok doładowanych silników. A z wolnossącymi trzeba rzeźbić mechanicznie, bo soft na niewiele się zda. Chyba że uturbić, ale to cena nie mała, bo połowę elementów silnika by należało poprawić
A i jeszcze pytanie - skąd i za ile dorwałeś wałek od GP? Normalnie w ASO kupiony czy jakieś allegro?
-
P1jawa - Posty: 198
- Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2009, 22:17
- Lokalizacja: Ostrołęka/Warszawa
- Samochód: 500
- Pojemność silnika:: 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Posty: 36
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości