Strona 1 z 1

Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: poniedziałek, 19 marca 2012, 16:15
przez kkrzys500
Witam!

Czy pojawił się u kogoś może taki problem, a mianowicie po zatankowaniu do pełna spod auta leciała przez chwilę ropa, myślę że około 0,5-1 l się wylało. Jaka może być przyczyna?

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: wtorek, 20 marca 2012, 00:40
przez damianx
może masz pęknięta rure wlewową ,może ropkę ktoś ci kradnie.

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: wtorek, 20 marca 2012, 19:24
przez milo222
albo problem z wężykiem odpowietrzającym - paliwo się cofa i wylatuje

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: wtorek, 20 marca 2012, 20:25
przez kkrzys500
Rura prawdopodobna, a o co chodzi z wężykiem? dlaczego miałoby się cofać paliwo, czyli co przez wężyk się cofa > ?

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: wtorek, 20 marca 2012, 20:47
przez damianx
jeżeli rura główna sprawna i nie wylatuje wlewem ,to odpowietrznik baku nic tu nie ma do tego.

no chyba że jest nieszczelnośc pomiędzy kołnierzem wlewowym ,ten na którym opierasz pistolet ,a juz niżej rurą do baku.

a którędy sie wylewa ??

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: środa, 21 marca 2012, 11:34
przez kkrzys500
Właśnie tego nie wiem, jak zatankowałem zobaczyłem tylko że pojawił się strumyk na środku za tylną osią patrząc od tylu samochodu, na stacji nie było za bardzo możliwości podniesienia auta ani kładzenia się na ropce i innych...

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: czwartek, 24 maja 2012, 14:53
przez damcar
też zawsze tankuje pod gwint chociaz tego producent nie zaleca i także jak się przelewa leje sie ropka po zawieszeniu... ten typ chyba tak ma jak przelejesz. Mi dodatkowo pierdzi korek wlewu paliwa ale chyba to ze względu na wytwarzające się ciśnienie w baku

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: czwartek, 24 maja 2012, 22:12
przez kkrzys500
Heh śmieszna historia, kiedyś jeździłem Focusem Mk3 jak zalewany był do pełna to zawsze wyciekało trochę ropy, serwis mówił że tak jest w tym modelu, ale to było dużo dużo mniej niż w 500-tce, no ale wychodzi na to że tak jest, może jest jeszcze ktoś kto tak ma ???

A co Twoim zdaniem znaczy przelejesz, mi cieknie już po pierwszym odbiciu pistoletu...

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 21:59
przez damcar
oj nie - u mnie tylko jak go leje pod gwint z kanistra...

Re: Tankowanie do pełna 1.3 JTD

PostNapisane: niedziela, 23 grudnia 2012, 12:08
przez 2fast
Równie dobrze może być oring pod pompą paliwa i też będzie ciekło