Strona 1 z 2

Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: czwartek, 9 grudnia 2010, 23:09
przez dorota_tom
czy ktoś posiada i używa interfejsu diagnostycznego?
jeśli tak prośba o podanie czego używa (gdzie można kupić), i co można tym interfejsem zdiagnozować, zmodyfikować

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 10:08
przez damianx
Ja mam na elm327 i jakiś program do tego taki ogólny.

Parę rzeczy da się odczytać i takie tam ,ale nie jest zbyt funkcjonalny ,błędy da się usuwać.

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: sobota, 8 października 2016, 17:19
przez igk
Ja mam MultiECUScan - kupiony z licencją ale bez aktualizacji.. Ale nigdy go nie używałem... Ktoś ma doświadczenie z tym programem?

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: niedziela, 9 października 2016, 12:39
przez damianx
A co chcesz wiedzieć ?

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: wtorek, 11 października 2016, 20:08
przez igk
500 którą odbiorę z salonu prawdopodobnie w listopadzie będzie miała czujniki ciśnienia w oponach. Felgi już mam (na zimę), zastanawiam się nad czujnikami - komplet zakodowanych to ok 700-800 zł. Wolałbym tą kwotę dorzucić do budżetu na opony... Stąd pytanie - czy tym programem da radę wyłączyć system TPMS?

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: środa, 12 października 2016, 12:40
przez damianx
W tych nowszych wersjach można .

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: środa, 12 października 2016, 13:14
przez biopago
igk napisał(a):500 którą odbiorę z salonu prawdopodobnie w listopadzie będzie miała czujniki ciśnienia w oponach.



a jaka to będzie wersja 500? Ja mam wersję pop (nowa po lifcie) i tam nie ma czujników w oponach. Cały system pomiaru działa przez ABS/ESP na zasadzie pomiaru różnicy w czasie obrotu kół (inne ciśnienie, inna średnica, inny czas obrotu). Jeżeli masz w menu komputera pozycję resetu pomiaru ciśnienia tzn. że masz taki właśnie system. Jak masz czujniki w kołach to nie masz opcji resetu.

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: środa, 12 października 2016, 19:16
przez igk
Riva. Wersja limitowana. W specyfikacji producent wskazuje TPMS.

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: środa, 12 października 2016, 21:50
przez Qnisko
Ja posiadam ELM 327 ale nie wiem czy to jakaś podróbka czy co bo coś słabo się łączy z samochodem. Albo ja nie umiem obsługiwać ;)
Damianx może jakiś spot na terenie w-wy w celu weryfikacji ELMów ;) ?

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: czwartek, 13 października 2016, 13:10
przez damianx
Spoko codziennie na Poleczki jestem i w okolicach.

kabel mam zawsze w aucie.

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: niedziela, 13 listopada 2016, 11:26
przez Jack the nipper
Telefon na androidzie i aplikacja Alfaobd

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2017, 11:49
przez gshock
elm 327 na wifi - v2 lub v3 - testowaliscie? Bu u mnie wersja bt zrywała połączenie

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 16:06
przez damianx
Dlatego ja pomimo wciąż intensywnie rozwijającej się i robiącej duże postępy, gałęzi "falowej" techniki ,wychodzę z założenia że co kabel to kabel i wszędzie tam gdzie jest choć cień szansy na kabel to jest kabel.

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 16:11
przez gshock
nie zawsze na wyjeździe jest laptop pod ręką a inaczej jest ze smartfonem stąd u mnie wersje bezprzewodowe:) ale na kablu też mam:)

Re: Interfej diagnostyczny do 500

PostNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 16:14
przez damianx
Jest szansa że BT z auta zakłóca sygnał i dlatego sie to połączenie rwie.