Strona 1 z 1

CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe Samsung - Status naprawy

PostNapisane: środa, 18 stycznia 2017, 09:48
przez gshock
Witajcie:) korzystaliście z usług tego serwisu? Wiem że jest to serwis Samsung i serwis Nokia / Microsoft jednocześnie - ja oddałem tam swojego Samsunga Note 4 i wpierw wisiał kilka dni z informacją że jest w naprawie, później że wysłali go do centrali, później że mam się z nimi skontaktować bo przekazali do oddziału w którym oddawałem telefon ważne informacje i czekają na moją decyzję (gdybym sam statusu nie sprawdzał na bieżąco to bym o tym nie wiedział bo nikt nie dzwonił) i zadzwoniłem to Pani powiedziała że bateria jest zepsuta i jej koszt to 120zl po czym napisałem do nich maila i w odpowiedzi dostałem wycenę baterii na 70zl a w międzyczasie na stronie internetowej znów status się zmienił na

Szanowny Kliencie, Z przykrością informujemy, iż czas naprawy Państwa urządzenia może ulec wydłużeniu. Obecnie oczekujemy na dostawę poniższych elementów:

SAMSUNG / PŁYTA GŁÓWNA

niezbędnych do zakończenia naprawy. Prosimy o cierpliwość, dokładamy wszelkich starań, by skrócić czas naprawy Państwa urządzenia do niezbędnego minimum.

po czym w ciągu kolejnych 2 dni status naprawy zmieniał się na "w naprawie" i znikają poprzednie statusy (daty i godziny) i
wygląda to w systemie jakby telefon dopiero został przez nich odebrany bo "przyjęcie" i "w naprawie" otrzymują nowe daty.

Szanowny Kliencie, Państwa urządzenie jest obecnie poddawane czynnościom serwisowym. Uprzejmie informujemy, iż dokładamy wszelkich starań, by proces ten skrócić do niezbędnego minimum.

i tak już 2 tygodnie bez telefonu i w zasadzie bez informacji kiedy zostanie faktycznie naprawiony oraz co było zepsute.

a jakie są Wasze doświadczenia z tym serwisem?




__________________________

update

Szanowny Kliencie, Państwa urządzenie obecnie poddawane jest dodatkowym testom w dziale Kontroli Jakości po wykonanej naprawie.