TwinAir 0.9 105 KM

Forum Fiat 500, C, S, L, X & Abarth

TwinAir 0.9 105 KM

Postprzez casprzyk » poniedziałek, 26 grudnia 2016, 16:41

Witam was wszystkich serdecznie. Zacznę od tego, że nie mam 500... Ale jestem studentem Politechniki Śląskiej w Katowicach. Studiuję i jestem na ostatnim roku, ostatnim semestrze. Moim projektem inżynierskim jest uruchomienie stanowiska hamowni silnikowej w której zabudowany jest silnik z elektroniką Fiata 500 TwinAir 105 KM. Dotarłem do punktu krytycznego i dalej elektronika nie pozwala na uruchomienie. To znaczy po spięciu na krótko przekaźnika T20 kręci. Mniejsza z tym. Z zainteresowanymi mogę bardziej szczegółowo porozmawiać. Temat założyłem tylko i wyłącznie dlatego, że chciałby się skontaktować z kimś z okolic Katowic i Bytomia z samochodem z takowym silnikiem. I mam do niej gigantyczną prośbę. Chciałbym zgrać pełne oprogramowanie z Bodykomputera i Sterownika silnika. Ewentualnie podpiąłbym mój Body i Sterownik silnika i wyosiował sobie całość. GWARANTUJĘ ŻE PO MOICH PRACACH SAMOCHÓD BĘDZIE W TAKIM SAMYM STANIE W JAKIM DO MNIE DOTARŁ. Wiem że proszę o bardzo dużo ale mam nadzieję że znajdzie się jakaś dobra dusza, która chciałaby mieć większy wkład w prace naukowe na wydziale Transportu Politechniki Śląskiej.

Pozdrawiam bardzo serdecznie Adam
PS. Jakby ktoś nie dowierzał to mogę podesłać fotki na PW
PS2. Wolę bardziej kontakt telefoniczny od tego na forum. Mój numer 731180881
casprzyk
 
Posty: 2
Dołączył(a): poniedziałek, 26 grudnia 2016, 16:17
Samochód: Seicento
Pojemność silnika:: 1242 16v 86 km
Rodzaj paliwa:: Benzyna


Re: TwinAir 0.9 105 KM

Postprzez casprzyk » wtorek, 27 grudnia 2016, 10:56

Przepraszam pojawił się błąd z mojej strony. Chodzi o wersję 85 KM
casprzyk
 
Posty: 2
Dołączył(a): poniedziałek, 26 grudnia 2016, 16:17
Samochód: Seicento
Pojemność silnika:: 1242 16v 86 km
Rodzaj paliwa:: Benzyna


Powrót do Forum Główne Fiata 500

Kto przegląda forum