Witam,
Muszę wymienić przedni zderzak. Czy ktoś z Was już to robił i może podpowiedzieć czego moge się tam spodziewać i na co uważać?
Interesuje mnie też sposób wymontowania, ilość śrub i rodzaj itp.
Będę wdzięczny
Demontaż przedniego zderzaka
Posty: 5
• Strona 1 z 1
- Andrew500
- Posty: 25
- Dołączył(a): sobota, 20 lutego 2010, 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód:
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa::
Re: Demontaż przedniego zderzaka
Kiedyś odkręcany miałem cały przód, wkręty są wszędzie, już nie pamiętam ile, ale narąbanych jest ich od groma po całym obwodzie. Są pod maską poprzez nadkola do samego dołu. Pamiętaj, że wkręty są lakowane i w razie czego mogą nie uznawać gwarancji na nadwozie jak je ruszysz bez wpisu do książki przez autoryzowany warsztat lakierniczy.
-
thebartol - Posty: 434
- Dołączył(a): poniedziałek, 21 lipca 2008, 09:11
- Lokalizacja: Trzebiatów
- Samochód: 500
- Pojemność silnika:: 1.4
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Demontaż przedniego zderzaka
Nic prostrzego zdjęcie zderzaka to czas maks 30 min.
1 śruby na górze cztery.
2 śróby na dole cztery.
3 nadkola po dwie po obu stronach,odchylamy nadkola
4 po jednej w błotniku pod nadkolami przy przedniej krawędzi błotnika ukryte dość mocno..
jak masz osłone pod silnikiem to ją też trzeba odkręcić
jak masz już wszystkie śruby odkręcone to pozostaje wyszarpnięcie zderzaka z zatrzasków w błotnikach trzy zatrzaski ale jako jedna listwa.
jak masz halogeny to po zdjęciu zderzaka odpiąc wiązke od obu lamp.ostrożnie dośc krótka.
i masz zdjęty zderzak.
1 śruby na górze cztery.
2 śróby na dole cztery.
3 nadkola po dwie po obu stronach,odchylamy nadkola
4 po jednej w błotniku pod nadkolami przy przedniej krawędzi błotnika ukryte dość mocno..
jak masz osłone pod silnikiem to ją też trzeba odkręcić
jak masz już wszystkie śruby odkręcone to pozostaje wyszarpnięcie zderzaka z zatrzasków w błotnikach trzy zatrzaski ale jako jedna listwa.
jak masz halogeny to po zdjęciu zderzaka odpiąc wiązke od obu lamp.ostrożnie dośc krótka.
i masz zdjęty zderzak.
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Demontaż przedniego zderzaka
Dzięki za pomoc, autko jest po gwarancji wiec nie ma problemu. Zastanawia mnie jedynie czego spodziewać się pod spodem - jest tam kupa styropianu. Mam rozumieć że kół nie trzeba demontować ???
Kolejna sprawa to emblematy i listwy - łatwo to zdjąć ze starego zderzaka żeby przymocować do nowego? dobrze by było wiedzieć czym to przykleić z powrotem.
Halogenów nie mam ale jak wszyscy mam dzienne i drogowe w zderzaku - rozumiem ze to też trzeba odpiąć przed demontażem?
Kolejna sprawa to emblematy i listwy - łatwo to zdjąć ze starego zderzaka żeby przymocować do nowego? dobrze by było wiedzieć czym to przykleić z powrotem.
Halogenów nie mam ale jak wszyscy mam dzienne i drogowe w zderzaku - rozumiem ze to też trzeba odpiąć przed demontażem?
- Andrew500
- Posty: 25
- Dołączył(a): sobota, 20 lutego 2010, 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód:
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa::
Re: Demontaż przedniego zderzaka
Niema żadnego styropianu to nie ta epoka aut(kontrolowane strefy zgniotu)
Koła zostają.
Znaczek fiat na srubki.
Listwy na takie spinki sprężyste.bez problemu do przełożenia.
Tak dzienne odłączamy.
Koła zostają.
Znaczek fiat na srubki.
Listwy na takie spinki sprężyste.bez problemu do przełożenia.
Tak dzienne odłączamy.
-
damianx - Posty: 1178
- Dołączył(a): wtorek, 15 kwietnia 2008, 23:07
- Lokalizacja: Mexico
- Samochód: Abarth 595
- Pojemność silnika:: 1400
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości