Węższe kółka niewiele tu nie zmienią. Promień skrętu wynika z konstrukcji autka i tak jak koleżeństwo napisało wyżej najwidoczniej silnik 1.4 jest po prostu na tyle szeroki, że musiano to uwzględnić przy konstruowaniu przedniego zawieszenia ograniczając nieco skręt kół. Ciekawe, że różne źródła różnie to podają, warto byłoby sprawdzić stan faktyczny. Tutaj 1.4 ma średnicę zawracania 10,68m:
http://moto24.bloog.pl/id,2690214,title ... caid=67d55
sporo, zważywszy że mierząca 4,2m poprzedznia KIA Rio zawracała na 9,5-9,7m, tylę że podane tu jednakowe masy dla wszystkich aut to ewidetny błąd (diesel jest 120kg cięższyod 1.2)
W teście Auto Świata dla 500 1.4 wyszło aż 11,7m, a to już jest wartość normalna dla sporej limuzyny:
http://www.auto-swiat.pl/dane-testowe-s ... l,530.html
Wszystko ma "zady i walety" 500 jak widać też. Przynajmniej nie będziesz się tak Margolu będziesz stresować przy wyprzedaniu jak ja
Przy okazji sprawdzę jak to jest dokładnie z tym skrętem u mnie bo koła mam 15" 185/55 typowe dla 1.4 właśnie.