Duża "średnica skrętu" kół
Napisane: niedziela, 1 marca 2009, 20:43
Witam serdecznie
Nikt nie poruszał tego tematu a proszę napiszcie, czy nie zauważyliście że naszymi 500tkami dość trudno się parkuje? Ich zaleta tj. mała wielkość całkowicie traci sens kiedy zauważamy, że nie potrafimy nawrócic autem na dość szerokiej jezdni i mamy problem z zaparkowniem. Fakt, "pupa" nie wystaje, ale żeby parkowac "na dwa"?
Może tylko ja mam z tym problem? Może da sie to jakoś wyregulować?
Wspomniałabym jeszcze o bardzo mocno naciągnietych pedałach sprzegła, hamulca i gazu. Przejade się do serwisu z tym i napiszę jaki jest efekt.
Moja 500tka ma na liczniku 220km/h a przy 160km/h zaczyna sie trzepac! Aż mi jej chwilami szkoda;)
Może się czepiam, może jestem szczególarzem, ale jeździłam juz róznymi autami, różnej klasy i szczerze powiem, że coś mi tu nie gra...
Pozdrawiam
Nikt nie poruszał tego tematu a proszę napiszcie, czy nie zauważyliście że naszymi 500tkami dość trudno się parkuje? Ich zaleta tj. mała wielkość całkowicie traci sens kiedy zauważamy, że nie potrafimy nawrócic autem na dość szerokiej jezdni i mamy problem z zaparkowniem. Fakt, "pupa" nie wystaje, ale żeby parkowac "na dwa"?
Może tylko ja mam z tym problem? Może da sie to jakoś wyregulować?
Wspomniałabym jeszcze o bardzo mocno naciągnietych pedałach sprzegła, hamulca i gazu. Przejade się do serwisu z tym i napiszę jaki jest efekt.
Moja 500tka ma na liczniku 220km/h a przy 160km/h zaczyna sie trzepac! Aż mi jej chwilami szkoda;)
Może się czepiam, może jestem szczególarzem, ale jeździłam juz róznymi autami, różnej klasy i szczerze powiem, że coś mi tu nie gra...
Pozdrawiam