ok, dzieki
już wymieniłem - jedno w stanie fatalnym: rozsypane bez grama smaru, drugie z wyglądu ok ale szumiało
Cena powala: 340 a'szt w serwisie fiata, 145 a 'szt w sklepie 200 m dalej
Klocki tył 85 a' komplet, przód 142 a' komplet wszystko : SKF
przy okazji wymiana jest beznadziejna ( trzeba rozkręcić wahacz na pół ) i bez podnośnika właściwie nie do wykonania:
1/ zdjąć koło
2/ odkręcić dwie śruby mocowania hamulca o oryginalniej pokryte smarem antyrotacycjnym - masakra ( klucz 13 i 17 ) - zdjąć zaciski, klocki
3/ rozbroić- wypiąć kabel ABS
4/ zdjąć dekielek, odkręcić nakrętkę
5/ odkręcić 4 śruby od strony wahacza
6/ zdjąć tarcze z 1/2 wahacza :-)
7/ wymienić piastę
8/ skręcić w odwrotnej kolejności