Luzy zaworowe
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: Luzy zaworowe
no wlasnie
- Taurus34
- Posty: 3
- Dołączył(a): sobota, 30 listopada 2013, 10:44
- Samochód: opel
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Luzy zaworowe
U mnie na liczniku ponad 70000 km i z tego co mi wiadomo to chyba jeszcze nie była robiona żadna regulacja. Prawdopodobnie trzeba będzie odwiedzić ASO, chyba że ktoś w Warszawie i okolicach może pomóc
Póki co żadnych objawów niepokojących nie słyszę, no chyba, że mi słoń na ucho nadepnął.
Póki co żadnych objawów niepokojących nie słyszę, no chyba, że mi słoń na ucho nadepnął.
-
Qnisko - Posty: 309
- Dołączył(a): niedziela, 3 czerwca 2012, 11:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Fiacik 500
- Pojemność silnika:: 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna+LPG
Re: Luzy zaworowe
Jak za duże luzy to wiadomo wszystko przecieka i się obija jak za małe to się zużywa przez tarcie
- kropek23
- Posty: 3
- Dołączył(a): środa, 4 grudnia 2013, 20:46
- Samochód: fiat 500
- Pojemność silnika:: 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Luzy zaworowe
Gacek127 napisał(a):Co zrobić kiedy luz jest za mały albo za duży?
Dziwne pytanie.
Trzeba wyregulować
- Roswell
- Posty: 65
- Dołączył(a): sobota, 13 lipca 2013, 14:02
- Lokalizacja: Ustroń
- Samochód: 500
- Pojemność silnika:: 0.9T + 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna+LPG
Re: Luzy zaworowe
Każdy mechanizm w zależności od zastosowania ma inne luzy i tolerancje, trzeba po prostu się na tym znać
- gromatyk23
- Posty: 3
- Dołączył(a): sobota, 4 stycznia 2014, 20:33
- Samochód: bmw
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Luzy zaworowe
Trzeba wyregulować znajdując "złoty środek". @Gacek w sieci jest sporo poradników na ten temat (np. http://www.iparts.pl/artykuly/ustawiani ... go,62.html) ale ja osobiście bym się w to nie pchał tylko oddał to w ręce kogoś kto ogarnia temat bo czasami łatwo jest coś pogorszyć nawet mając dobre intencje
-
polismen - Posty: 8
- Dołączył(a): wtorek, 22 lipca 2014, 12:33
- Samochód: 500 Ever :)
- Pojemność silnika::
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Re: Luzy zaworowe
Oddałem dzisiaj do Carserwisu na regulację zaworów. Przy okazji geometria bo od nowości ani jedno ani drugie nie było robione.
Wkrótce podam konkrety jak to wygląda w ASO bo z tego wątku wynika, że chyba nikt nie regulował jeszcze ;p
Wkrótce podam konkrety jak to wygląda w ASO bo z tego wątku wynika, że chyba nikt nie regulował jeszcze ;p
-
Qnisko - Posty: 309
- Dołączył(a): niedziela, 3 czerwca 2012, 11:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Fiacik 500
- Pojemność silnika:: 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna+LPG
Re: Luzy zaworowe
Co do regulacji zaworów to użyte 2 podkładki reg. 3,30 po 23,78/szt
oraz uszczelka pokrywy zaworów oraz kanałów olejowych (w sumie ok 106zł)
Robocizna 170zł.
Wg mnie warto raz na 100000km przeregulować (a nawet wskazane częściej).
oraz uszczelka pokrywy zaworów oraz kanałów olejowych (w sumie ok 106zł)
Robocizna 170zł.
Wg mnie warto raz na 100000km przeregulować (a nawet wskazane częściej).
-
Qnisko - Posty: 309
- Dołączył(a): niedziela, 3 czerwca 2012, 11:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Fiacik 500
- Pojemność silnika:: 1.2
- Rodzaj paliwa:: Benzyna+LPG
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika Fiata 500
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości