Strona 1 z 1

LAMBDA

PostNapisane: czwartek, 26 stycznia 2012, 01:22
przez iMan
Ile mamy sond lambda w naszych 500?? czy jest jakas różnica w zależności od silnika??

Re: LAMBDA

PostNapisane: czwartek, 26 stycznia 2012, 20:41
przez leon
Z tego co mi wiadomo to wszystkie współczesne silniki mają dwie sądy lambda,przed katalizatorem jest jedna a druga jest za katalizatorem.

Re: LAMBDA

PostNapisane: piątek, 27 stycznia 2012, 15:27
przez iMan
Czyli jakie są szanse żeby zrobić przelotowy wydech?

Re: LAMBDA

PostNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2012, 16:27
przez damianx
znaczy się chcesz popełnić przestępstwo i wycinać katalizator?

zaden problem po prostu drugą sondę musisz dać w dodatkowej zewnętrznej tulejce tak aby nie była ona w tym samym strumieniu spalin co pierwsza ,bo inaczej komp wywali check engine na blacie z informacja skontroluj silnik.

Re: LAMBDA

PostNapisane: wtorek, 31 stycznia 2012, 01:07
przez iMan
Tak, chce sie pozbyc kata i zrobic przelot od samego silnika zeby ładnie słyszec jak moj 1.2 potwór dopala w wydechu..:D robimy ulicznego zadziornika z 1.2 :D

Re: LAMBDA

PostNapisane: wtorek, 31 stycznia 2012, 12:47
przez damianx
powiem Ci z własnego doświadczenia,

mam ciut większy silnik i ciut inny,też zastapiłem katalizator pustą puszką ,co prawda mnie przyświecał inny cel ,u mnie bez kata silnik wyżej trzyma moc bo nie jest dławiony przepływ spalin prze niego.

ale odgłosy jakie wydobywały się podczas dymanicznej jazdy spowodowały że czym prędzej wróciłem do kata.

co prawada u Ciebie będzie brzmiec zupełnie inaczej ale pierwsza lepsza kontrola na drodze i po zawodach nie mówiąc już o przeglądzie rocznym.

chyba że robisz auto do ścigania to inna bajka i inny motor do tego te 1,2 to nie jedzie.