Witam , zakupiłem tytułowe auto niestety z padniętym silnikiem. Piszę na gorąco po sprowadzeniu wg. sprzedającego jego warsztat zweryfikował endoskopem pęknięty tłok cylindra 2 . Abarcik wersja EU 2011r ma dość niski przebieg. ( ca.100Tkm) Stan auta poza nieszczęsnym silnikiem naprawdę rewelacyjny. Zakup był w pełni świadomy, pod uwagę biorę wymianę całej jednostki napędowej. Jest to fabrycznie wersja 160KM , myślę o modyfikacjach pozwalających uzyskać w przyszłości ok. 220-240KM ( Turbo,wtryski,dolot,wydech) na więcej też się nie obrażę, ale z tego co już gdzieś wyczytałem są to bezpieczne wartości bez kucia dołu. Moje pytanie brzmi jakiego silnika szukać ?W moim jest turbina IHI , widzę w ogłoszeniach jednostki z doładowaniem Garetta który ma ponoć lepsze opinie. Nie wykluczam też wymiany samego słupka i przezbrojenia osprzętu z uszkodzonego silnika, ale być może warto dołożyć do jakiejś konkretnej kompletnej jednostki uzbrojonej w optymalny osprzęt, która będzie bardziej rozwojowa pod kątem moich planów.
Pozdrawiam Ls1
Silnik Abarth Esseesse
Posty: 1
• Strona 1 z 1
- Ls1
- Posty: 8
- Dołączył(a): niedziela, 14 maja 2023, 09:57
- Samochód: Z06
- Pojemność silnika:: 7199
- Rodzaj paliwa:: Benzyna
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika Fiata 500
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość