Strona 1 z 1

Glosniejszy na jalowym

PostNapisane: niedziela, 19 lipca 2009, 12:41
przez qwerty123
witam, ostatnio wpadlem w krater czesto obecny na polskich drogach, od tego momentu silnik jakos dziwnie buczy, glosniej niz wczesniej, mozliwe ze udezylem silnikiem o jezdnie, co moglo sie stac i czy naprawia mi to w ASO?

Re: Glosniejszy na jalowym

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 10:14
przez thebartol
Ciężko stwierdzić, ale wątpię żebyś zahaczył silnikiem o glebę, raczej wcześniej byś się zawiesił na zawieszeniu lub plastikach, zajrzyj czy pokrywa pod spodem nie jest połamana. Możliwe, że gdzieś rozszczelniłeś układ wydechowy i dlatego słychać większy hałas.

Re: Glosniejszy na jalowym

PostNapisane: piątek, 31 lipca 2009, 18:27
przez Marcinosik
Jeśli by się wydech rozwalił to było by głośniej zawsze nie tylko na jałowym biegu, chociaż na nim najbardziej to słychać. Druga opcja to, że jakiś cudem poduszki pod silnikiem się rozwaliły i hałasują ale to jakoś trudno mi sobie to wyobrazić.

Re: Glosniejszy na jalowym

PostNapisane: poniedziałek, 3 sierpnia 2009, 09:54
przez thebartol
Żeby poduchy wybiło to też wątpię, chyba, że ich na produkcji nie założono ;). Powód może być też taki, że czegoś w silniczku brakuje, np oleju.

Re: Glosniejszy na jalowym

PostNapisane: sobota, 28 listopada 2009, 12:10
przez bieniu
Mam dokładnie ten sam problem. Wybieram się z tym do ASO. Dodatkowo silnik zachowuje się niestabilnie na biegu jałowym. O ile wcześniej obroty spadały z zasady do 800/m to teraz raz spadną raz nie (częśto zostaje około 1000/m). Jak już spadną to po 20s skaczą do 1000 znowu.

Re: Glosniejszy na jalowym

PostNapisane: poniedziałek, 30 listopada 2009, 09:46
przez thebartol
bieniu napisał(a):Dodatkowo silnik zachowuje się niestabilnie na biegu jałowym.

Może świece. Mi nierówna praca silnika na jałowym ustała po wymianie świec na przeglądzie gwarancyjnym przy 60kkm.